Kryssning!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka.. nästan! En lång och hård dag i morgon (kommer 14 pall!), men sedan väntar ledighet & kryssning! Ska bli så roligt, speciellt nu när vi blivit ett gäng på 9 (10?) stycken!


Var så länge sedan jag åkte en riktig partykryssning så det är verkligen dax nu! Emma och jag ska dessutom sova i lyxhytt ;) Alla andra hytten var fullbokade och eftersom vi åker för att fira hennes födelsedag ytterligare en gång så blir det vi som får den (hon+jag=en). Inte för att man är i hytten speciellt mkt, men ändå. Skönt att slippa rangla ned för en våningsäng :P


Kommentarer
Matilda:

ska ni åka med blondinbella?

2008-10-22, 21:24:08
URL: http://matildach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback