Cruise outfit!

Puh, båten gick inte förrens 6, och vi blir hämtade från Emma vid halv 5. Lite mer tid på mig =) Kom nyss hem och har börjat packa lite, tänkte bara visa er vad jag ska svira runt i ikväll!
Ursäkta kvalitén på bilderna, den fina klippningen och mattan snyggt ihoprullad i bakrunden ;) Ansiktet klippte jag också bort.. om vi säger såhär, hade ni sett det (och min frisyr (?) ) hade ni förstått :p









Fransklänning (I LOVE!) H&M
Pumps (relativt låga så jag orkar dansa hela natten)
Din sko
Örhängen H&M



Ha en rolig fredagskväll/natt nu allesammans, det ska jag ha!! ;) Bilder kommer!

xoxo

Kommentarer
Ema:

Wow, fransklänningen var helt underbar!

2008-10-26, 19:35:43
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback