Kvällssnack

Go kväll! Blev pigg igen efter en god middag (rostbiff i ugn med hasselbackspotatis, mums!) och en kopp kaffe så jag är fortfarande vaken. Sitter dock i sängen och ska sova alldeles strax så det blir ganska tidigt i sängs ändå. =)

SItter och lyssnar på blåsten utanför fönstret. Kanske var bra att vi åkte igår och inte nu ikväll? Läste nyss på Aftonbladet att SMHI varnar för stormen "Ulrik".  Jag gillar iofs när det gungar till sjöss, tycker bara att det är kul, men många blir ju sjösjuka och det är ju inte lika roligt.. Kommer såväl ihåg en kryssning jag var på för några år sedan, det var 11 meter höga vågor på öppet hav och man kunde knappt gå. Mina kompisar låg och mådde dåligt i hytten och jag tyckte det var som värsta tivolit :p Kändes exakt som att gå på de där 2 broarna inne i lustiga huset ni veeet? Weeei!

Nä nu ska jag ställa tillbaka mobilen 2 timmar och sedan sova! Vintertid i natt ju, och telefonen är fortfarande på finsk tid. Jag fattar faktiskt inte det där.. varför ställs den om automatiskt när man åker dit, men inte när man sedan åker hem?! Helskumt ju...

Sov så gott allesammans och håll i hatten om ni ska ut och svira i natt! =)

Kram!


Kommentarer
Hanna:

Inte kul det där med att det blev vintertid nu... får alla sova utom jag?? :(



Ska du göra någonting idag..jobb kanske??

2008-10-26, 06:48:33
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback