Ledig måndag

Dagens fantastiskt roliga planer: storstäda, fixa med räkningarna (kolla upp ordentligt vad fan Resurs bank har för sig,snart har jag väl betalat min dator 3 gånger om), prova mina H&M kläder för 328932 gången, denna gång ordentligt dock, se om det är någonting som får gå tillbaka. Kanske ska jag till och med gå och panta alla mina miljoner vattenflaskor.. och beställa sånna där European health insurace card to my sisters.

Väntar ivrigt på att höra någonting från min chef också. Hon skulle försöka få mitt arbetsgivarintyg faxat från lönekontoret idag... HOPPAS! Orkar inte vänta på snigelposten, känns inte som om det finns tid! Ring nuuuuuuuu Challeeee........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback