Sjuk!

Jag har verkligen sjukt ont i halsen. Det känns som en klump har bosatt sig i svajlet. Måste svälja den 20 gånger i minuten för att kunna andas, men det gör så jäkla ont varenda gång så jag försöker undvika det... Dessutom känns mitt huvud som en badboll och ibland får jag lock för öronen också. KUL.

Köpte Strepsils och någon sån där magisk C-vitamins dricka på Apoteket innan jobbet idag. Det + några koppar te fick göra mig sällskap under dagen. Vet inte vad jag hoppades på men ingenting har iaf hänt. Vet fan inte hur man bota förkylningar & andra sjukdomar folk får hit & dit. Jag ÄR ju aldrig sjuk. Jag har 2 registrerade sjukdagar under hela 2008. Och den ena av dom var jag inte ens sjuk. Bara lite halvskakig efter att ha spenderat natten med att spy upp 2 kilo efter att ha fått en ruggig Cheeseburgare.. (Varning för McDonken på Folkungatan)

Hur som helt. Det jag skulle komma till är att jag funderar på om jag ska vara hemma i morgon! Min chef vill att jag meddelar idag så hon snabbt kan få in någon annan. Det är ju förståeligt. Dessvärre har jag ingen aning om hur jag mår när jag vaknar i morgon..

Whatever. Nu ska jag betala mina räkningar! Jag bara ljög om att jag skulle fixa det i går, det orkade jag inte.
Sen ska jag åka till N. Han kommer inte vilja pussa på mig men det är ju tur att man kan mysa på andra sätt...




Förresten! Fungerar verkligen Alvedon/Ipren mot halsont? Alla säger ja, men jag säger nej. Övertyga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback